perjantai 12. kesäkuuta 2015

Jännitystä ilmassa

Ompas ollut raskaat melkein kolme viikkoa.. Olen lähes joka päivä muistanut jännittää, pysynkö terveenä vai tulenko kipeäksi. Aamun ensimmäiset nielaisut ovat ne ratkaisevimmat, samoin lenkin jälkeiset. Oikeasti, rupesi eilen naurattamaan, että tosiaan viimeiset 3 viikkoa olen tarkkaillut hysteerisesti olotilaani (ja sitä ennen tietysti ne sairasviikot) - järkevää? Ei! Sen vuoksi en kai ole uskaltanut kirjoitellakaan. Jos vaikka.. ;)

Treenit on sujuneet hyvin, pikku hiljaa olen pääsemässä kuntoon, missä olin ennen sairastumista. Kevyet lenkit on sujuneet heti, mutta hapenoton ja kovempien vetojen kanssa on mennyt kauemmin. Ainoa tosi huono veto on oikeastaan ollut viime sunnuntain kyläkisa, 9,2km. Lähdin ylivauhtia ja hyydyin, pisti, tuuli.. Kevään/kesän huonoin km-vauhti, 4:15 loppujen lopuksi. Rankka reitti tämäkin, mutta silti. Ei kovin hyvä kenraali Forssan suvi-iltaan.



 Onneksi kuitenkin tiistain vauhtileikittelyssä vire oli taas kohdallaan ja juoksu suht vaivatonta ja palautuminen toimi myös, joten hieman toivoa tuli 1,30 alitukseen huomenna. Pitää vaan saada se alkuvauhti pidettyä, ettei missään nimessä mene alle 4min/km.

Tässä näitä mun luonnostelmia, ehkä yritän tuota 4:10 vauhtia. Oon mä 4:05 vauhdinkin laskenut, se tietäsi jo enkkaa. Let´s see! :) Kiva päästä juoksemaan. Eli siis huomenna Forssassa eka puolikas tälle vuodelle. Edellinen siis silloin 2013. :)

ps. Tarkistin ennätyksen. 1.26.15! ÄÄK! 12 vuotta sitten! Oikeesti. Luulin, että se ois ollut lähempänä 1.27. No, syksyllä sitten sen kimppuun. :)

Tulokset HCR 2003

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti